W dniach 2 - 4 kwietnia 2019 uczniowie klasy II cp
z wychowawczynią Elżbietą Roch i panią Iwoną Waluszyńską wzięli udział w wycieczce do
#Wrocławia
Spotkaliśmy się o 6 rano na lotnisku w Gdańsku, skąd samolotem linii Ryanair dotarliśmy do Wrocławia. Zameldowaliśmy się w bardzo przytulnym schronisku młodzieżowym MDK, niedaleko domu, w którym mieszkał Ferdynad Kiepski z rodziną i sąsiadami.
Podczas trzydniowego pobytu w mieście tętniącym życiem i wielokulturowością mieliśmy okazję zobaczyć Panoramę Racławicką, Ostrów Tumski nocą, Dzielnicę Wzajemnego Szacunku, Stare Miasto z przepięknym Rynkiem. W Starym Ratuszu obejrzeliśmy pokonkursową wystawę Turnieju na Najlepszego Ucznia w Zawodzie Cukiernik i Piekarz.
Wiele zwariowanych zdjęć powstało dzięki udziałowi w konkursie na szukanie wrocławskich krasnali.
Niezapomnianych wrażeń dostarczyła nam wizyta w Centrum nauki i wiedzy o wodzie #Hydropolis. Był rejs statkiem po Odrze, był przejazd kolejką gondolową Polinka, było dużo chodzenia, były wspólne śniadania, obiady i kolacje, były wspólne zakupy i szukanie pamiątek, była radość była moc, były nocne rozmowy... Było naprawdę OK